Gyakran Ismételt Kérdések

2013.06.21. 19:40

A könnyebb eligazodás érdekében összegyűjtöttünk néhány tudnivalót a számodra a Medibon-nal kapcsolatban. Ha ezeken kívül bármi kérdésed lenne, keress meg minket bátran e-mailben vagy telefonon. Örömmel válaszolunk!

A Medibon csapat nem tiszteletlenségből választotta a tegezést kommunikációjához, sokkal inkább a közvetlenség és a barátságosság jegyében. Ha a kapcsolatfelvétel során magázódsz, mi is magázni fogunk.

  • Milyen előnyökkel jár, ha regisztrálok a Medibon-ra?

Ha regisztrálsz, saját felhasználói fiókod lesz az oldalunkon, így kényelmesebben intézheted vásárlásaidat. Regisztrált tagként értesülhetsz limitált, exkluzív ajánlatainkról, lehetőségekről, meglepetésekről, és részesülhetsz is ezekből!

  • Hogyan regisztrálhatok a Medibon oldalára?

Ide kattintva teheted meg, az email címed és neved megadásával, vagy akár egyszerűbben a facebook, vagy a google + fiókoddal is beregisztrálhatsz: Regisztráció

  • Hogyan tudok Medibon bónt vásárolni?

Az ajánlatnál kattints a Kérek belőle gombra,majd kiválaszthatod a darabszámot, hogy saját részre és/vagy ajándékba szeretnéd, és végül a fizetésmódot(ez utóbbit egy picit lejjebb részletezzük).

  • Hogy lehetséges az, hogy a Medibon ilyen mértékű kedvezményeket tud adni különböző egészségügyi szolgáltatásokból?

Egyszerűen úgy, hogy mi hiszünk a nyertes-nyertes megoldásokban, és ezt a partnereink és a vásárlóink is tudják. Mindezt Te is megtapasztalhatod, ha rajtunk keresztül veszel igénybe egy kedvező áru, ugyanakkor magas színvonalú szolgáltatást. Ugyanis kizárólag olyan partnerekkel kötöttünk szerződést, akik szakmailag hiteles egészségügyi szolgáltatást biztosítanak a vásárlóinknak. Így miközben Te megbízható szolgáltatást kapsz, partnereink bővíthetik ügyfeleik körét. Minél többen mentek el hozzájuk, annál nagyobb kedvezményeket adnak. Mi pedig megdolgozunk a jutalékunkért, azáltal, hogy biztosítjuk a megbízható kapcsolatot közted és a partner között.

A bón megrendelésével és fizetésével kapcsolatos kérdések:

  • Mikor kell kifizetnem a megrendelésemet?
    Annak érdekében, hogy az általad legkedvezőbb időpontot tudd lefoglalni, érdemes minél hamarabb kifizetni, azt javasoljuk, hogy már a bón megrendelésének napján, vagy az azt követő munkanapon, de a rendelést követően 10-12 munkanapig még biztosan várjuk a befizetéseket.
  • Fizethetek e készpénzben a beváltás helyszínén?
    Készpénzzel közvetlenül a bankszámlánkra tudsz befizetni, a helyszínen már a bónnal kell fizetni a szolgáltatásért.
  • Bankkártyás fizetésnél mi az a Simple fizetési rendszer, és biztonságos?                                               Az OTP Mobil (Simple) bankkártyás fizetőrendszerében az adatok védve vannak a nemzetközi elvárásoknak megfelelő, auditált biztonsági rendszerek által, tehát a bankkártyás fizetés teljesen biztonságos. A fizetéskor használt bankkártya-adatok csak a képernyődön jelennek meg, azaz a kártyaadataid nem kerülnek letárolásra sem Nálunk, sem az OTP Bank szerverein.
  • Mi az a Paypal, és hogy működik?
    A Paypal egy online szolgáltató (http://www.paypal.com), amelyen keresztül biztonságosan fizethetsz kártyával. A paypal fizetéseket, csak akkor tudjuk elfogadni, ha a Paypal oldalán keresztül intézitek.
  • Több megrendelést lehet-e egyszerre fizetni a Medibon-nak?
    Természetesen igen, de arra mindenképpen figyelj, ha több rendelésedet egyszerre szeretnéd fizetni, hogy valamennyi tétel megrendelésszáma szerepeljen a közlemény rovatban. Ez a megoldás azért is kedvező, mert így spórolhatsz a tranzakciós költségen.
  • Mi az az Előleg fizetéses ajánlat?                                                                                                            Olyan ajánlat, ahol a kedvezményes árnak csak egy töredékét kell nekünk kifizetni, a többit a Szolgáltatónak a bón beváltásakor.
  • Miért jók az Előleg fizetéses ajánlatok?                                                                                                Azért, mert a bón beváltásakor fizetendő összeg rendezése már történhet olyan fizetési módokon, amit a Szolgáltató elfogad, például Egészségkártyával, vagy SZÉP kártyával, amikkel egyébként a bónt nem lehet rendezni.                                                

Medibon bón vásárlással kapcsolatos kérdések:

  • Mi történik, ha lemaradok egy kedvező ajánlatról?  Van rá esély, hogy lesz máskor is a Medibon-on?
    Erre nem tudunk ígéretet tenni, mivel igyekszünk változatos ajánlatokkal fűszerezni az általunk kínált lehetőségeket. Éppen ezért, ha valami megtetszik, ne késlekedj rákattintani, nehogy kimaradj a jóból! Érdemes a hírlevelünkre is feliratkozni, így minden ajánlatunkból napra kész lehetsz.
  • Mi van akkor, ha nem voltam elégedett az igénybe vett kedvezményes szolgáltatással vagy a szolgáltatóval?
    Mivel célunk a tökéletes elégedettség, igyekszünk mindenesetben hitelesen kommunikálni feléd partnereink szolgáltatását, és szakmailag megbízható szolgáltatókkal kötünk üzletet, így nagyon kivételes esetben fordulhat elő, ha nem vagy elégedett. Ha mégis fennáll egy ilyen eset, kérjük, mindenképpen jelezd felénk, és orvosoljuk a problémát.
     

A Medibon bón beváltásával kapcsolatos kérdések:

  • Honnan tudhatom, hogy megbízható, hiteles-e az az egészségügyi szolgáltató, akinek a szolgáltatására bónt vásárolok a Medibon-tól?
    A Medibon nem csak előnyös kedvezményeket nyújt vásárlóinak, de SZAKMAILAG HITELES egészségügyi szolgáltatásokat is. Ráadásul, mielőtt bónt vásárolsz tőlünk, szinte minden esetben előre magad is tájékozódhatsz a Partner elérhetőségein, a  galéria képei és videói között , hogy hova szól az adott szolgáltatás, és milyen az ellátást végző szakember, vagy az adott magánrendelő , így semmi esetre sem veszel „zsákbamacskát”.
  • Lehet-e előre tudni, hogy mikor kapok pontos időpontot a bón beváltására?
    Mindenesetben igyekszünk úgy együttműködni a szolgáltatást nyújtó orvosokkal, klinikákkal, hogy valamennyien megtaláljátok a számotokra legkedvezőbb időpontot. Ugyanakkor  a nagy érdeklődésre való tekintettel, érdemes személyesen, a partnerek megadott elérhetőségein keresztül lefoglalni azt az időpontot, ami számodra a legkedvezőbb, akár már a Medibon  bónod elkészülésének napján.
  • Elvész-e az alkalmam, ha nem tudok megjelenni a lefoglalt időpontban?
    Mindenképpen jelezd az adott szolgáltatónak a megbeszélt időpont előtt 24 órával, ha nem tudsz megjelenni. Ez esetben meg tudtok egyezni egy új időpontban. Ha nem mondod le 24 órával a lefoglalt időpontod előtt, akkor nem tudjuk garantálni az alkalmad.

Ha nem találtad meg kérdéseidre a választ, írj nekünk ide: kapcsolat@medibon.hu
Vagy hívj minket ezen a számon:  + 36 30/978-2741