A legjobb emésztést segítő ételek. Támogasd az egészséged megfelelő táplálkozással!

A legjobb emésztést segítő ételek. Támogasd az egészséged megfelelő táplálkozással!

2019.01.25. 14:14 Medibon

Az olyan emésztési problémák, mint az irritábilis bélszindróma, a gyomorégés, a gyomorfekély, a reflux, a laktóz- és gluténérzékenység egyre többek napjait keserítik meg. Ennek ellenére mégis nehezen állunk ellen a később kínokat okozó falatoknak. Ha egyre gyakrabban fáj a gyomrod, puffadsz, émelyegsz, akkor a cikkünkben összegyűjtött tanácsok segíthetnek elejét venni a problémáknak.

AZ IDŐ ÉLETET MENTHET! - 2021 STROKE VILÁGNAP

AZ IDŐ ÉLETET MENTHET! - 2021 STROKE VILÁGNAP

2021.10.27. 00:00

Október 29-e minden évben a stroke világnapja, amikor szerte a világon, így hazánkban is arra hívják fel a szakemberek figyelmet, hogy a stroke azonnali felismerése és mielőbbi ellátása életet menthet! A Strokeinfó Alapítvány a világnap kapcsán hangsúlyozni kívánja, hogy hazánkban szélütés következtében minden félórában elveszítünk egy emberéletet, másfelől aki túléli, megfelelő rehabilitáció nélkül akár élete végéig rokkanttá vagy fogyatékossá válhat!

LÁTÁS VILÁGNAPJA 2021 – SZERESSÜK A SZEMEINKET!

LÁTÁS VILÁGNAPJA 2021 – SZERESSÜK A SZEMEINKET!

2021.10.21. 00:00 Medibon

A Látás Világnapját (World Sight Day) mindig október második csütörtökén tartják. A világnap célja, felhívni a figyelmet arra, hogy a vakság nagyrészben megelőzhető, illetve gyógyítható. A Magyar Szemorvostársaság és a Nemzeti Programbizottság a Jó Látásért azonban nem csak a figyelmet akarja felhívni, de konkrét lépéseket javasol a cukorbetegek szemészeti szűrésében és a zöld hályog kezelésében.

Miért fontos, hogy jól és eleget aludj?

Miért fontos, hogy jól és eleget aludj?

2017.12.29. 13:13 Medibon

A modern napi ritmus szembemegy azzal, amire az emberi szervezet anno teremtve lett. A villany és az elektromos áram feltalálása előtt, az emberek a Nap nyugtával álomra hajtották a fejüket, napkeltével pedig felébredtek. Ez adta meg mindennapjaik 24 órás bioritmusát.  Ma a televízió, a túlórák, a stimuláló szerek, és a mesterséges fény miatt ez az időintervallum eltolódott, és egyre kevesebb időt szánunk a pihentető alvásra.